Ally McBeal - "Snygga Ben!"

Jag har aldrig varit förtjust i tv-serien "Ally McBeal" förr men efter att man sett ett par avsnitter av den så kan man faktiskt tycka att den är en helt-okej tv-serie och Calista Flockhart (som är huvudrollen i serien) har aldrig varit en favvis heller men sedan efter ett par avsnitter så öppnar man upp ögonen och "pang!" slår till en och inser att den där kvinnan faktiskt har ett par snygga ben. Hon är säkert stolt över dem eftersom hon jämnt har på sig kortkort kjol i serien, så inte undra på varför hon mer än gärna vill visa upp dem. Ja, jag är verkligen avvis på den där kvinnan och väldigt söt är hon också!

Jag vill också ha ett par såna ben, orättvist! ^^


 


Bild redigerat: av mig.



Jag kan inte säga något mer än att jag diggar den där serien och även om den visas rätt så sent, haha fråga inte hur sent men jag gillar den helt enkelt. Karaktärerna där är bara så himla roliga att se på och att man bara vill digga hela bunten för ett tack på ett så underhållande bra program!

Jag bjussar här på en bild av Ally McBeal (Calista Flockhart) och companiet.



Kommentarer
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 11:16:47
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Få 1 miljon gratis besökare varje dag! Startblogg.se