Dove "Intensive Lotion"

 Jag köpte den här lotionen från Dove för ett par veckor sedan och måste säga att jag bara älskar produkter från Dove. Det enda nackdelen med deras lotion är att de brukar vara "kladdig" rätt länge. Jag är inte direkt så förtjust i lotioner som känns kladdig och tar tid att gå in i huden. Men annars är det här ett bra plus för mig. Något jag verkligen skulle rekommendera. Jag ska dock pröva på deras nya lotion. Andra produkter jag verkligen älskar och har använt länge är dem från Nivea, jag bara älskar deras produkter. Man känner sig inte kladdig och går rätt in i huden, man känner sig fräasch länge och gör huden mjuk. En favvis måste vara Nivea Soft Body & Face Cream, med den blir man mjuk och fräsch, doftar gott också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Få 1 miljon gratis besökare varje dag! Startblogg.se