Kriminalserier

Är det någon mer än jag som föredrar kriminalserier mer framför ungdomsserier som The O.C och One Three Hill?
Jag bara älskar att sitta en dag framför tvn och käka lite snacks och se på en av mina favvo-serier, nämligen kriminalserier. Jag vet inte varför jag har en sådan förkär till sådana här typ av serier istället för ungdomsserier?
Kanske är det för att jag bara älskar när de ska försöka lösa nya mysterier, vem som ligger bakom och vilka som är misstänkta osv.



" The Mentalist " är ett av de kriminalserier jag följer. Vad denna serien om är att mannen på bilden kan se de saker som andra inte kan se, genom det kan han hjälpa sina kollegor att lösa mord och se vilka av de misstänkta är skyldig men säger inget utan att ha samlat nog med bevis för att fälla personen. Ganska bra serie enligt mig,

Här nedan är också ett av de kriminalserier jag följer då och då.


"The Criminal Minds"


"Cold Case"


"Lie To Me"


"Numbers"


"CSI"


"CSI: Miami"


"CSI: NY"

Någon som också följer ett av dessa serier? Självklart sänds de här ju i olika kanaler och tider!
Bland annat älskar jag också komdiserier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Få 1 miljon gratis besökare varje dag! Startblogg.se