Sheer Cover Mineral Foundation

Sheer Cover Mineral Foundation lanseras i fyra nyanser.

Make-up-märket Sheer Covers mineralfoundation har i flera år använts av kräsna make-up-artister i Hollywoods filmindustri. Nu kommer Sheer Cover Mineral Foundation till Sverige.

Produkten kommer att finnas i fyra nyanser: light för ljus hy, medium och tan för de normala till mer solbronsade hudtonerna och dark för mörkare hudfärger. Varje produktförpackning innehåller två toner av den valda nyansen som man blandar för att få fram exakt rätt färg för sitt ansikte.

Mineralsminket fortsätter härmed sin framfart som en av sminkindustrins främsta trender. Allt fler upptäcker nämligen fördelarna med naturliga ingredienser som låter huden andas och inte täpper igen porerna.




- Jag måste bara säga att jag har blivit förälskade i de nya mineral foundations. Det är helt enkelt att applicera de med en borste över hela ansiktet utan att se ett dugg översminkad av lager foundation. Jag har aldrig testat en mineral produkt från Sheercover men ska nog ta och göra det så småningom. Jag är inte så förtjust i flytande foundations och det bästa är att mineral finns också nu som concealer, eyeliner och ögonskugga. L'Oreal har fantastiska mineral produkter i rimliga pris. Värt att pröva iallafall!

Kommentarer
Postat av: stephanie

Ja jag tror precis som dig, men det är jävligt snygg ju!

2009-03-03 @ 15:40:22
URL: http://ohstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Få 1 miljon gratis besökare varje dag! Startblogg.se