Underworld : The Movies



Jag har båda filmerna på DVD och om jag ska säga min åsikt om de, så tyckte jag att de var en helt okej-go film med lite action och romantik. Filmen handlar dock om vampyrer och varulvar som har förklarat  krig mot varandra sen länge. Selene (Kate Beckinsale) som då är huvudrollen i filmen söker då sin hämnd genom att utplåna alla varulvar som finns efter vad de gjort mot hennes familj, det var iaf vad hon fått påstå att tro. Men när den sanna mörka sanningen dyker upp, blir Selene alldeles mållös av sanningen och känner då att allt blivit en helt enda lögn ända sen hennes förvandling som vampyr.

Nu finns dock  3:an "Underworld: Rise Of The Lycans" den verkar dock spännande och bra, på trean visar de hur allt började och vilka som låg bakom vad och så. Har inte sett trean ännu, men har bara sett trailern. Men vill se den faktiskt!

Bjuder dock här på trailers av filmerna!

"Underworld: Rise Of The Lycans" (Trean)


"Underworld" (Ettan)

"Underworld: Evolution" (Tvåan)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag kommer att sälja ett likadant, nytt i förpackning, på min blogg inom 2 veckor! Så kika gärna tillbaka då :)

2009-03-08 @ 00:31:13
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Bloggtoppen.se Denna blogg är listad bland Sveriges bästa bloggar Få 1 miljon gratis besökare varje dag! Startblogg.se